minmanblevkvinna.webblogg.se

Från att ha varit en vanlig familj men en dag bestämde sig min man att bli en kvinna här skriver ja ner de känslor ja möter på vår väg

voff voff :)

Publicerad 2015-11-10 18:00:51 i Allmänt,

vår lilla dotter inspirerade mig till dehär inlägget.
jag tycker inte om att bli blyg
därför blir jag en hund när jag blir blyg
vår hund e den enda som aldrig blir blyg
lika glad oavsett vem hon möter
så vill jag å va.
men de e tungt att va hund
fast jag skäller å fösöker vifta på svansen 
men jag blir inte mindre blyg fö de
kanske de e bäst att bara vara sig själv
jag e ju ändå världsbäst
på att bara vara jag.
barns tankar och funderingar e många jag har många gånger funderat på varför hon skäller när hon blir blyg men hennes föklaring var så söt.
 
så nu vet ni va jag har för "fel" när jag står å voffar på nån:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela