minmanblevkvinna.webblogg.se

Från att ha varit en vanlig familj men en dag bestämde sig min man att bli en kvinna här skriver ja ner de känslor ja möter på vår väg

vardagen kommer

Publicerad 2015-07-29 11:10:00 i Allmänt,

"Va e de fö da idag
Jo de e ingen vanlig da
Fö de e
andra-dan-på-jobbe-efter-semestern dan"
 
E lika bra jag börjar öva på ett svar till frågan "va ha ni gjort under semestern" ööhum..
Med ett liten klimt på vår bucket list syns de helt klart att vi gjort massor.
Som igår fick vi äntligen ikea garderob inredningen på plats i garderoben.  No e de tur att min frus piller inte gjör att hon glömmer bort hur de e att vara lite snickare när de behövs. 
Nej det kan jag nog inte häller berätta att jag gjort under semestern. Fö de tog jo inte hela semestern.
Jag kommer nog att berätta om vårt underbara väder vi haft. För säkerhetsskull har vi solat under paraply. Fö de dar vi ha varit borta då ha solen minsann lyst.
Vi ha lyckats fylla varje dag me liv. 
Men viktigaste av allt så var dehär den absålut första semestern vi haft samtidigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela