minmanblevkvinna.webblogg.se

Från att ha varit en vanlig familj men en dag bestämde sig min man att bli en kvinna här skriver ja ner de känslor ja möter på vår väg

talterapi med sjukhusrally

Publicerad 2015-10-22 19:43:07 i Allmänt,

jag fick det jag ville ur talterapin; en stor bakelse ur kokkolas sjukhus`kantin. de tycker tydligen inte att j behöver få kvinligare röst.
 
påväg ut ur sjukhuset gick vi förbi kirr poli å skämtade om att de liknade ett drop in. "ska vi bok in en tid ti ta bort blintarmin så slipper vi den"
dagens första groda hoppa ur min mun . vi visste bara int om det änn.
 
påvägen hem påpekar jessica att hon har lite ont i magen. "de lixom kniper"
 
vi tar en paus på vägen hem å jessica springer in efter bulla"ifall bakelsen känner sig lite ensam därinne" 
 
väl hemma ändras jessica snabbt fast bakelsen nte är ensam därinne. går inte att gå normalt. mitt i maten ringer jag till sjukhus nr 1   och misstänker blindtarms inflamation.  de välkomnar oss dit. eftersom jg lå på den akuten för några dagar sedan för min infektion i kroppen. förde vi tjejerna direkt till fammos å faffas. 
 
tå känndist e som.om vi har de långt till akuten. vi tog blodproven å väntade läänge på de svaren. när vi fick svaren att ja blintarnen är inflamerad. blev vi också informede om att vi skall till sjukhus nr 2 för de tar inte bort blindtarmen. vi erbjöds taxi till sjukhus nr 2. men jag ville inte lämna bilen 100km bort.så jag körde själv.
 
no börja vi tänk. vi sku no borda ta drop in kirr vi kokkola å båda sko ha täji bort skräpi.
 
flickona fo å natta vi fammos å faffas.
 
vi had läng kvar innan na åv oss sko få ta na natt änn.
 
 
 
no ha ja äntligen fått hem jessica. hon sir ut ti va i sembä skick änn tå vi hadd sjukhus rally. men ja behöver int va närvös mera skräpi är äntlugen bort. men vi ha båda glömd va van fick för hemläxa från talterapeutin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela